Szukaj - szum w uszach

Specjalna wyszukiwarka informacji o szumach i piskach w uszach

wtorek, 18 stycznia 2011

Początki szumów usznych

Pierwszy raz szum usłyszałem w lewym uchu. Było to na przełomie Sierpnia i Września 2009
Pomyślałem, że może to szum od serwera , przy którym blisko siedziałem przez rok (był dość głośny), ewentualnie od uszkodzonego wiatraczka w laptopie, który niemiłosiernie hałasował.
Szum odczuwałem tylko wieczorem, głownie przed pójściem spać. Jednak nie przeszkadzało mi to w zasypianiu.
Przyszedł Grudzień 2009. Pod koniec roku instalowałem dodatkowe alarmy w firmie i najprawdopodobniej
doznałem dodatkowo urazu akustycznego w uchu, które odsłoniłem w momencie wyłączania alarmu.
Po jednym dniu bardzo głośny pisk w prawym uchu zniknął - przynajmniej miałem takie wrażenie.
Zauważyłem, że w czasie okresu zimowego szum kaloryferów na pewno łagodzi objawy, również dobra jest stara lodówka, która szumi w charakterystyczny sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz