Szukaj - szum w uszach

Specjalna wyszukiwarka informacji o szumach i piskach w uszach

poniedziałek, 24 stycznia 2011

Szum w uszach - poszukiwanie przyczyn

Dużo czasu spędziłem na poszukiwaniu przyczyny pisków i szumów.
Przez ostatnie 6 miesięcy chyba cały internet przeszukałem, począwszy od stron polskich na anglojęzycznych skończywszy.
Dużo dowiedziałem się o budowie narządu słuchu, komórkach słuchowych wewnętrzych i zewnętrznych.
Miejsc generujących szumy i piski w uszach może być wiele.
Niestety, nasza medycyna nie pozwala jeszcze nam w lekki i szybki sposób pozbyć się tej dokuczliwej "dolegliwości". Szkoda,że nie mamy takiej zdolności jak ptaki, których organizm pozwala na regenerację uszkodzonych komórek słuchowych. Człowiek potrafi oprócz naskórka regenerować wątrobę oraz nerki, a o całej reszcie to meżemy zapomnieć (oczywiście na razie, dopóki nie zostaniemy cyborgami :)).

W następnym poście zamieszczę trochę linków, ale tylko tych naprawde dobrych.

Wiem ,że szum odbiera Ci chęć do życia. Jeśli tak jest musisz znaleść coś, co cię zmobilizuje, co ruszy z miejsca, sprawi że wpadniesz w wir walki (pozytywnej). Trzeba zająć umysł pozytywnymi myślami, a przestaniesz zwracać uwagę na szum i pisk. Oczywiście możesz, się z tym nie zgadzać i będziesz miał rację, bo każdy z nas inaczej odczuwa szumy i piski.

Kiedyś słuchałem utwórów do synchronizacji półkul mózgowych (poczytajcie o dudnieniach różnicowych). Myślę że te dzwięki przygotowały mnie na szumy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz