Szukaj - szum w uszach

Specjalna wyszukiwarka informacji o szumach i piskach w uszach

czwartek, 20 stycznia 2011

Wizyty lekarsie

Po trzech dniach udałem się do laryngologa.
Przejrzał uszy, zrobił badanie słuchu w pomieszczeniu dźwiękoszczelnym.
Stwierdził, że na lewe ucho słyszę słabiej (to w tym uchu szum pojawił się rok wcześniej) oraz że to wszystko od stresu.
Jakoś mnie to nie zadowoliło. Odwiedzałem kolejnych lekarzy łącznie z pogotowiem zaliczyłem 6 wizyt laryngologicznych. Od jednego lekarza dostałem antybiotyk - krople do ucha, leki obkurczające oraz osłaniające komórki słuchowe. Niestety dalej nic się nie zmieniło.
Zacząłem czytać dużo na necie, zaczęło mnie to strasznie dołować, wpędziło w psychozę.
Przeleczony nawet zostałem na boreliozę, bo ponoć od ugryzienia kleszcza może piszczeć w uszach. Dalej nic. Zrobiłem rezonans magnetyczny głowy, badanie doplerowskie tętnic szyjnych. Odwiedzałem fizjoterpełtę, robiłem zabiegi akupunktury, kroplówki z magnezu, brałem dużo witamin i nic.
Sięgnąłem nawet po zabiegi samoleczenia metodą BSM. Jak na razie też bez efektów.
Akupunkturzysta - lekarz z uprawnieniami stwierdził, że przyczyną może być zakwaszenie organizmu. Muszą przyznać, że bardzo się zastanawiam nad tą teorią, ponieważ kilku lekaży w sieci też pisało o tym.
Ostatnio zacząłem ekperymentować ze staniem na głowie. Może to brzmi śmienie ale w tej pozycji ukrwienie w okolicy uszu na pewno się poprawia.
Również robię masaże okolic oraz całych uszów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz